Nasza Kadra Pedagogiczna

Nasza Kadra Pedagogiczna

 



Jakość nauczania języka jest dla nas najważniejsza, dlatego traktujemy to zadanie w szczególny sposób. Całe miasto patrzy na nas, ponieważ jesteśmy ekspertami w dziedzinie nauczania angielskiego, mających wpływ na konkretne dzieci i młodzież. Wszyscy posiadamy wysokie kwalifikacje i jesteśmy absolwentami filologii, lingwistyki lub kolegiów językowych. Jeśli spojrzeć na nasz zespół, rekrutujemy tylko najlepsze talenty. Wielu z nas stanowi serce tego, czym naprawdę jesteśmy – szkołą osiągającą bardzo wysokie efekty nauczania. To właśnie dzięki naszym lektorom osiągamy liczne sukcesy uczniów w nauce angielskiego.

Dominika Rewerska

Jestem założycielką sieci szkół językowych Personal Tutor i certyfikowanym managerem oraz metodykiem. Ukończyłam z wyróżnieniem studia magisterskie na Uniwersytecie SWPS w Warszawie na wydziale Filologii angielskiej, gdzie otrzymałam stypendium naukowe. Wybór specjalizacji dydaktycznej w nauczaniu języka angielskiego dzieci, a także dorosłych umożliwił mi spełnienie marzeń o uczeniu innych angielskiego i hiszpańskiego. Języka angielskiego uczę od 15 lat. W latach 2008-2015 związana byłam ze szkołą językową Personal Tutor jako lektor, metodyk oraz dyrektor. Obecnie pełnię funkcję dyrektora zarządzającego. Jestem osobą ambitną, zdyscyplinowaną oraz wymagającą zarówno od siebie, jak i od innych. Lubię nowe wyzwania, które łączę z ciężką pracą i dużym zaangażowaniem. W swojej pracy koncentruję się przede wszystkim na osiąganiu wysokich efektów nauczania i stawianiu uczniom poprzeczki bardzo wysoko. Efektywną naukę wiążę z zapewnianiem uczniom dobrej zabawy podczas zajęć. Posiadam doświadczenie w nauczaniu języka angielskiego dzieci przedszkolnych, wczesnoszkolnych, szkolnych, młodzieży gimnazjalnej, licealnej oraz dorosłych. Jednak praca z dziećmi przynosi mi najwięcej radości, a ich sukcesy sprawiają olbrzymią satysfakcję i motywują do dalszego działania. Wielokrotne pobyty w Wielkiej Brytanii ukształtowały niezbędny w zawodzie odpowiedni akcent, a praca koordynatora międzynarodowego projektu nauczania języka angielskiego z ramienia Ambasadora Libii nauczyła mnie wielozadaniowości, wytrwałości oraz elastyczności w przypadku szybkich zmian warunków i zasad. Regularnie uczestniczę w konferencjach metodycznych, pedagogicznych, lektorskich i menadżerskich. Jako dyrektor placówki edukacyjnej wspólnie z panią metodyk oraz koleżankami i kolegami lektorami stoję na straży wysokiej jakości nauczania, podążam za nowatorskimi metodami uczenia się języków oraz implementuję techniki rozwijające sprawność mówienia. W wolnym czasie lubię słuchać muzyki relaksacyjnej i szlifować umiejętności kulinarne. Interesuję się dekoratorstwem wnętrz, tańcami latynoamerykańskimi, psychologią i neurolingwistyką.

Iwona Rosiak

Jestem nauczycielem i lektorem języka angielskiego od 16 lat. Ukończyłam Nauczycielskie Kolegium Języków Obcych, a następnie studia magisterskie na kierunku Dydaktyka języków obcych. Stąd też moje zainteresowania skupiają się szczególnie na Metodyce oraz sposobach nauczania języka tak, aby zajęcia były atrakcyjne i motywujące uczniów do pracy oraz aby wzbudzały w uczniach zainteresowanie językiem angielskim. Swoje pierwsze kroki w zawodzie nauczyciela stawiałam w Wielkiej Brytani, gdzie mieszkałam przez kilka lat. Tam uczyłam zarówno w brytyjskich szkołach jak i w szkole językowej, gdzie prowadziłam zajęcia w grupach obcokrajowców na różnych poziomach zaawansowania. Ze szkołą językową Personal Tutor związana jestem od 2011 roku. Obecnie jestem lektorem, metodykiem szkoły oraz opiekunem szkolnym ogólnopolskiej metody Teddy Eddie czuwającym nad jakością nauczania w naszych placówkach. Prywatnie jestem mamą pięcioletniej Antosi. Pasjonują mnie książki, góry, a także zdobywanie wiedzy. Lubię uczyć się oraz uczyć innych. Najbardziej dumna i zadowolona jestem wtedy, kiedy słyszę od uczniów: „To już koniec lekcji?” lub „Co pani dla nas dziś przygotowała?” Takie zdania upewniają mnie w tym, że wybrałam właściwą drogę zawodową, dają mi motywację do dalszej pracy oraz mobilizują do ciągłego podnoszenia kwalifikacji.

Matthew Hrabar

Jestem lekorem języka angielskiego i przyjechałem do Polski ze stolicy Kanady, gdzie mieszkałem przez całe życie. Od małego uwielbiam uczyć się języków. Znam angielski, francuski i polski. W Toronto uczyłem w szkole średniej języka angielskiego, francuskiego oraz księgowości. Pokazywałem nastolatkom jak pisać eseje w języku angielskim oraz po francusku, a także pomagałem im rozwiązywać ćwiczenia księgowe. Ukończyłem studia na kierunku Finanse i Badania Środowiskowe w York Uniwersity. Od razu po studiach pracowałem jako trener dla firmy inwestycyjnej International Financial Data Services w centrum Toronto. Wdrażałem nowe plany treningowe, gdzie nauczyłem nowych pracowników kanadyjskich regulacji finansowych oraz sposobu ich stosowania do różnych funduszy inwestycyjnych, które obsługuje firma. W wolnym czasie uwielbiam czytać, uprawiać sporty, w szczególności kajakarstwo. A dlaczego przyjechałem do Polski? Mam polskie korzenie, pasję do uczenia, a moje serce skradła polska kuchnia :-)

Jarosław Mydlak

Języki są moją pasją, którą staram się zarazić innych. Uczę języka angielskiego od kilkunastu lat i jak wynika to z większości informacji zwrotnych robię to skutecznie. Bardzo lubię uczyć zarówno osoby młode (dzieci i młodzież), które stawiają swoje pierwsze kroki w komunikacji z innymi, jak i osoby dorosłe, które potrzebują języka w życiu codziennym, podróżach i życiu zawodowym. Z wykształcenia jestem psychologiem (UW, psychologia kliniczna dziecka i psycholingwistyka), a także posiadam uprawnienia pedagogiczne i uzyskałem certyfikaty Certificate of Proficiency in English (CPE) oraz LCCI English for Business. Nie tylko profesjonalnie, ale również z zamiłowania jestem nauczycielem języka angielskiego. Spędziłem również trzy lata pracując i mieszkając w Wielkiej Brytanii. Z każdym rokiem wzbogacam swój warsztat pracy o nowe narzędzia regularnie biorąc udział w szkoleniach doskonalących dla nauczycieli. Kiedy nie nauczam lubię oprowadzać wycieczki po Warszawie, zwiedzać różne egzotyczne miejsca na świecie, czytać książki, uczyć się języków, wspinać się, zgłębiać Tai Chi i spotykać się ze znajomymi. Ostatnio jednak prawie każdą wolną chwilę spędzam z rodziną starając się wraz z żoną okiełznać trójkę rozbrykanych urwisów.

Janusz Potocki

Profesjonalnie nauczaniem języka angielskiego zajmuję się od ponad 20 lat. W Polsce uzyskałem uprawnienia w zakresie Metodyki oraz Pedagogiki nauczania języka angielskiego. Najwięcej doświadczenia w nauczaniu tego języka zdobyłem jednak podczas dłuższego pobytu w Wielkiej Brytanii. Na co dzień jestem nauczycielem, lektorem oraz egzaminatorem. Uczę także w warszawskim liceum im. Stanisława Staszica. Specjalizuję się w nauczaniu młodzieży i dorosłych. W swojej pracy, przez stwarzanie przyjaznej atmosfery, dążę do umożliwiania uczącym się udzielania swobodnych wypowiedzi na zróżnicowane tematy. Języki obce stanowią dla mnie sposób na poznawanie ludzi i ich kultur. Pozwalają szerzej spoglądać na otaczający nas świat i jego różnorodność. Czas wolny lubię spędzać spacerując, jeśli to możliwe nad morzem lub w górach, czytając lub bawiąc się słowami.

Dagmara Derda

W zawodzie nauczyciela i lektora języka angielskiego pracuję od 2003 roku. Jestem absolwentką Filologii angielskiej, ukończyłam również studia podyplomowe na kierunku Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna. Od kilku lat pracuję głównie z najmłodszymi. Daje mi ogromną satysfakcję obserwowanie kiedy dzieci zaskakują swoich Rodziców mówiąc po angielsku! Wprowadzając dzieci w świat postaci z bajek, opowieści i aktywności językowych widzę, z jakim zaangażowaniem uczestniczą one w procesie nauczania. Prywatnie jestem mamą dwójki dzieci w wieku 7 i 5 lat. Uwielbiam Wybrzeże Adriatyku oraz polską wieś. Jestem fanką zdrowego gotowania i medycyny naturalnej.

Marzena Wrońska

Jestem absolwentką Nauczycielskiego Kolegium Języków Obcych w Opolu, a także studiów magisterskich o specjalności Metodyka nauczania języka angielskiego na Uniwersytecie Opolskim. Posiadam doświadczenie zarówno w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym, jak i z uczniami na poziomie szkoły podstawowej. Jestem człowiekiem bardzo sumiennym i obowiązkowym, a do każdego powierzonego mi zadania podchodzę rzetelnie oraz kreatywnie. Bardzo cenię sobie pracę z dziećmi, która rozwija wielozadaniowość oraz uczy cierpliwości. Pasjonują mnie zagadnienia dotyczące człowieka i jego rozwoju na wielu płaszczyznach, od psychologii przez fizykę kwantową, metafizykę i jogę, po zdrowy styl życia, medycynę niekonwencjonalną i podróże. Kocham ludzi. Tych małych i tych dużych ;) Wierzę, że pozytywne nastawienie do życia, w tym do przyswajania języka obcego ma kluczowe znaczenie w osiąganiu sukcesów. Dlatego dużo uśmiechu, miła i przyjazna atmosfera pełna akceptacji oraz szacunku to podstawa podczas mojej pracy z uczniami. W wolnym czasie biegam, ćwiczę, słucham Chopina i zdobywam nową wiedzę. Najczęściej jednak chodzę ze swoimi dziećmi na plac zabaw.

Katarzyna Warzecha

Jestem lektorem języka angielskiego od ponad ośmiu lat. Uczę dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Jestem nauczycielem z pasją, współpraca z dziećmi przynosi mi dużo radości i satysfakcji. Jestem osobą ambitną i dążę do tego, aby moi uczniowie wynosili jak najwięcej z zajęć i osiągali jak najlepsze efekty. Staram się poprzez zabawę zaszczepiać w nich zainteresowanie językiem angielskim. W miłej, przyjaznej, bezpiecznej atmosferze tworzę u dzieci dobre skojarzenia z przyswajaniem języka obcego, co stanowić będzie podstawę do pracy nad językiem przez kolejne lata nauki. Jestem osobą kreatywną, uważam, że pomysłowość w pracy z dziećmi jest niezbędna w procesie nauczania. Prywatnie jestem mamą i wiele umiejętności wychowawczych zawdzięczam swojej wspaniałej córce. Lubię aktywnie spędzać wolny czas, sport jest ważnym elementem mojego życia. Uwielbiam góry i podróże, które kształtują osobowość i pozytywnie nastawiają do świata i ludzi.  

Żaneta Michalak

Jestem lektorem języka angielskiego, który bardzo poważnie podchodzi do swoich obowiązków nauczycielskich. Jestem duszą kreatywną oraz niezmiernie ambitną, która potrafi wstać w środku nocy, by zapisać nowy pomysł na przeprowadzenie lekcji lub sprawdzić idiom chodzący po głowie. Nieustannie dążę do rozwoju osobistego. Zainspirowana potencjałem ludzkim i pięknym wzornictwem uwielbiam przeobrazić codzienną lekcję angielskiego w artystyczne dzieło. Posiadam przekonanie, że uczenie języka angielskiego młodszych dzieci wymaga innego podejścia niż w przypadku uczenia dzieci starszych oraz młodzieży. Dostosowanie odpowiednich metod nauczania do etapu rozwoju dziecka to klucz do sukcesu. Jeśli tylko wybrane metody są właściwe, to uczeń odwdzięcza się nie tylko postępami językowymi, ale również entuzjazmem i chęcią uczestnictwa w zajęciach. A osiągnięte wysokie efekty nauczania oraz towarzysząca temu radość dziecka to największa satysfakcja dla mnie jako lektora oraz najbardziej motywujący czynnik w mojej pracy.

Martyna Bułka

Jestem lektorem języka angielskiego, a ponadto nauczycielem wspomagającym w szkole Montessori w Warszawie oraz psychologiem. Uwielbiam pracę z dziećmi w różnym wieku. Jednak nauczanie najmłodszych jest dla mnie największą przyjemnością i wyzwaniem jednocześnie, ponieważ najważniejsze są pierwsze lata nauki - to właśnie wtedy dzieci chłoną wiedzę najbardziej. Jestem pozytywnie nastawioną do życia, ciepłą i pełną energii osobą, co bardzo ułatwia nawiązanie odpowiednich relacji z dziećmi i stworzenie atmosfery sprzyjającej nauce. Do swoich obowiązków podchodzę z pełnym zaangażowaniem, starając się o to, by zawsze wszystkie szczegóły były w pełni dopracowane, a każdy uczeń uśmiechnięty. Moim celem jest przekazanie wiedzy w sposób przyjemny i dający uczniom poczucie bezpieczeństwa i komfortu. Widoczne efekty naszej wspólnej pracy z uczniami są dla mnie źródłem ogromnej satysfakcji.

Wspieramy ogólnopolską medialna kampanię Język to podstawa - ucz się języków
Wspieramy ogólnopolską
medialna kampanię
Język to podstawa - ucz się języków
Dodaj do ulubionych dodaj do ulubionych